Comenius Project, Duitsland - Reisverslagen van Yalou van der Heijden - WaarBenJij.nu Comenius Project, Duitsland - Reisverslagen van Yalou van der Heijden - WaarBenJij.nu

Comenius Project, Duitsland

Net terug uit Parijs en woensdag stap ik met de toffe Comenius groep alweer op het vliegtuig naar Garmisch-Partenkirchen, Duitsland. Wat een zwaar leven zeg..
Helaas alweer ons laatste tripje van het project. We hebben, toen we terug kwamen uit Turkije, van alles gedaan. Waaronder een enquête gemaakt die afgenomen is onder alle leerlingen van onze school. Deze gegevens hebben we verwerkt en gaan we presenteren in Garmisch.

Voor meer informatie over ons project: http://comeniusinternational.eu
In Duitsland gaan we onder andere bij een ijshockey wedstrijd en bij de kampioenschap ski slalom van vrouwen kijken. Ook gaan we zelf curling spelen, rodelen en een hiking tour doen. De laatste dag reizen we af naar Munchen waar we een citytrip gaan doen voor we weer terug vliegen naar Nederland.

Als het internet mee zit, zal ik weer proberen om iedere dag een verslag van al onze belevenissen te schrijven!

Auf wieder sehen.

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2013

Voor het zingen de kerk uit

02 Maart 2013

Zipfiebob, worldcup downhill woman en spierpijn.

01 Maart 2013

IJs, blauweplekken en kots. Party machen.

28 Februari 2013

we hate you welcome.

27 Februari 2013

Sneeuw, Schnitzel en moeheid
Yalou

Hi allemaal, Mijn naam is Yalou van der Heijden en al sinds ik een klein meisje was droom ik ervan om op wereldreis te gaan! In oktober ga ik beginnen met mijn 'grote reis': een half jaar backpacken en vrijwilligerswerk doen in Azië! De afgelopen jaren heb ik ook al van een aantal mooie landen mogen genieten, bij een aantal heb ik reisverslagen geschreven die op deze site te vinden zijn. Mijn plan is om vanaf nu bij iedere reis te schrijven, omdat ik het zelf leuk vind, maar ook omdat ik veel positieve reacties van het thuisfront krijg! xox

Actief sinds 10 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12293

Voorgaande reizen:

05 Juli 2014 - 14 Juli 2014

Marokko!

24 Februari 2014 - 26 Februari 2014

Paris!

27 Februari 2013 - 03 Maart 2013

Comenius Project, Duitsland

18 Februari 2013 - 21 Februari 2013

Parijs.

26 September 2012 - 30 September 2012

Comenius Project, Turkije.

Landen bezocht: